Von Martina Janßen (2022)
Themenfeld:
Qualifizierungsarbeiten
52 Beiträge im Themenfeld
Von Nicolas Dittgen (2022)
Museale Interventionen als Aktualitätsbeschleuniger — Am Beispiel des Badischen Landesmuseums
Von Naomi Haruna (2021)
Visual Representations as a Tool for Peace Education and Peace Promotion towards Sustainable Development
Von Miriam Schulze (2021)
Frühpädagogische Bildungsdiskurse und Kulturelle Bildung in den Bildungsplänen von Hessen und Nordrhein-Westfalen
Von Zainab Musa Shallangwa (2021)
Beyond Aesthetics, Functionality and Economic Benefits: Art and Societal Transformation taking the Example of Cap Making in Northeast Nigeria
Von Susan B. Tanwie (2021)
Promoting a Culture of Peace between Nkwen and Bamendankwe Communities in Cameroon Through Video for Development
Von Shadrach Teryila Ukuma (2021)
Managing Collective Trauma amongst Displaced Persons in Daudu Community of Benue State, Nigeria: A Cultural Performances Approach
Von Alasambom Nyingchuo (2021)
Applied Cinema and Social Cohesion: Promoting Gender Equity through Film for Development among the Kom of North West Cameroon
Von Friederike Falk (2021 / 2016)
Theaterpädagogik in NS-Gedenkstätten – Pädagogische Implikationen und künstlerische Strategien
Von Jutta Krauß (2020)